CLUB LUSH!!!!

THIS IS IT!
Alla Vanliga RnBklubbar släng er i väggen, Stinsen shakespear gamla Q och sjökrona..
ÄNTLIGEN har det kommit,


Daniel är då Nidde min bror :D deras Klubb :P

Värd:
Club Lush
Kategori:       
Fest - Röjig utekväll
Nätverk:
Globalt
Börjar:
den 30 januari 2010 kl. 22:00
Avslutas:
den 1 februari 2010 kl. 03:00
Plats:
M/S Harmony
Gatuadress:
Helsingörskajen
Stad/ort:
Helsingborg, Sweden


ÅLDERSGRÄNS 18+

Förköp 100:-
Dörren 120:-


Jag kommer vara där,     ALLA ska dit..... DU med!!!!


Kommentarer
Postat av: Joakim

En stor dag detta för din bror och min sanna vän Nidde! Han e värd detta här..Utan han skulle jag aldrig klara mig..Det skall du veta.

2009-12-09 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0