men nu är jag tillbaks :D

Är inte färdiga med lägenheten än :( är så trött på att vänta på att det ska bli klart nu :/....

Jobbar som en gris gör jag med... har bekanta som gnäller över hur jobbigt dom har det...
Jag går upp 6 och väcker celine ger henne frukost klär på henne och tar henne till dagis sen går jag vidare till jobb där jag jobbar aktivit till halv 5 sen hämtar jag celine igen sen går bjag upp i lägenheten och fortsätter jobba.. URSÄKTA vem hade det jobbigt?

Maria tog mig bort ifrån verkligeheten härom dagen
vi smet upp till henne och drack glögg och käkade saffransbullar och snackade om allt mellan himmel och jord och fick konstaterat att vi har det svårt med våra killar om vi nu såklart jämnför med edward i twilight haha

har fått ett par riktiga rejäla jobbar brallor nu och ett verktygs set som tybger ner mina byxer till max så jag känner att jag behöver ett skärp haha...

Lördag bär det av till barndop i halmstad, ska bli spännande eftersomjag aldrig mött mamman till bvarnet , inte chrille heller, men vi är halvgoda vänner till pappan  :D barnet i all ära men det är pappan vi vill träffa :D...

nej nu ska jag ut och ta en cigg för det förtjänar jag nu i dessa tuffa tider :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0