HYSTERI!!!

Jävla hysteri kring denna spruta.. Jag tog den tillslut men nu verkar folk nästintill lite irriterade över att jag inte fått några biverkningar, jag får höra att jag kommer få den två dagar efter, att jag inte kommer slippa undan osv. Nu får ni fan ge er haha, jag har inte fått några biverkningar ochdet har snart gått 2 dagar thats it!!! så ge er nu alla ni som tror ni kan allt och vet allt om sprutan...Alla känner inte av det och varken jag eller chrille har kännt något...


Va på kvartsamtal idag och fick se en film dom spelat in på celine.. rätt skoj och se hur hon beter sig bland andra barn när man inte är där :)

FREDAAAAAAG iumorrn wiiihooo :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0