Nu är det mycket på gång...

Jobbar för fullt på den nya lägenheten nu, fyfan vad mycket där är att göra, vi har rivit ner tapeterna i hela hallen för där ska tapetseras om med en snyggare tapet så det är det vi håller på med sen så ska det målas i storarummet och i celines sovrum, sen ska en bit av köket rivas bort för vi ska ha en inbyggd ugn i ett skåp som ska stå där så fysastan vad man har fullt upp..

chrille tyckte lite synd att vi knappt har tid för varandra mer så han bjöd mig på bio i söndags, han hade beställt två biljetter til twilight- New moon i smyg, jätte gulligt...

Känns jobbigt att man inte har tid till någotlängre, det som gör mest ont är att jag knappt träffar min dotter längre, hon är på dagis till halv 5 sen tar annmarie över medans vi håller på och renorverar i lägenheten så jag umgås knappt med henne mer :(... jag älskar min dotter över allt annat !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0