aaaah!!!!

vem försöker jag lura? jag är så jävla nellad att berätta för alla andra att man ska se allt från den ljusa sidan osv, hycklare är vad jag är, varför kan jag inte ta tid till att fundera ut varför jag mår såhär? jag lever i förnekelse, ler alltid skrattar alltid och försöker få andra att må bra, men sanningen är den att jag innanför leendet skriker, gråter beter mig som en liten flicka som inte får som hon vill... jag är alvarligt trött på detta... om jag nu är så jävla duktig på att fixa andras problem borde jag väl kunna lösa mina egna? eller???.. Varför kan jag inte vara lycklig för?, just nu känns det som ett tomt svart hål inuti mig, alla känslor allt är borta, min själ har dött, svikit mig! jag lever i en ond cirkel, dagarna i enda.. fyfan!

jag måste hitta mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0