var ett bra tag sen folks...

var ett bra tag sedan jag skrev här inne, jag vet inte riktigt men det tog nog slut i mitt förråd, men nu under dessa månader har jag samlat på mig en massa =)..
Tänkte på det här om arbetslöshet som jag vet mååånga lider av.. asså jag vet inte varför men om man nu inte har en utbildning så är det nästintill omäjligt att få jobb, men jag menar varför skulle jag inte klara av ett jobb i butik, ett jobb på lager, ett jobb i kassan? alla är ju nya till en början, vad är det som gör att ni inte kan ge oss en chans, fuck utbilding jag är inte handikappad, jag är snabblärd och väldigt effektiv, ge mig förhelvete chansen att bevisa att det är mig ni ska ta, med eller utan utbildning, det är inte ett arbete som advokat jag söker precis för det är givetvis stor skillnad...
andledningen till att jag skrivet detta är för att jag VET att det finns många där ute som känner just som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0